RIXFM !!! :D

Idag var det rixfm och dit gick man med cassie, amilia, moa & nicole :D
hade typ världens underbaraste dag !
Började med att vi åkte lite karuseller och Moa och jag åkte booster som typ ba stora åkte :D
den var sjukt rolig men jag spydde nästan sen :/
Sen så gick vi och kollade när Ulrik Munther , <3 sjöng och han e ba för bäääääst !
nicole tappade sin mobil framför han och skrattade lite, sjuuukt gulligt skratt !
jag skakade som fan när jag lämnade fram skivan och baaa OMG ! :D
sen så gick vi och kollade när alla sjöng och ja, vi stog och skrev som fan och hoppade :D
Puttade på lite folk som trängde sig xd Lutade mig också mot en random killar som stog precis bakom mig och han var sjukt söt .
Sen så skulle vi kolla när Kändisarna gick in i hotellet men nehe, då sprang vi runt och några killar ba , Spring spring!
Sen så skulle vi hem och då så vinkade jag nicole och Amilia till några killar och ba typ vinkade tbx xd
Men ska nog ta och lägga över alla bilder från idag och blabla :)
Ni får en finfin bild på Ulrik precis innan han skrev på min och nicoles skiva :D
PUSS & KRAM / SIMONE ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0