RIXFM :D

Hahah idag var man på Rixfm med Cassie, Simone, Nicole & Moa H :D Men vi stog typ och hoppade och sjöng/skrek hela tiden haha men sen bär vi skulle gå hem så gick vi vid fängelset och på den bron där så skulle min lillasyster ta kort på mig, Simone, Nicole och när vi stog där så kom det 2 snygga killar och ja ba
: Nemen tjena
och så började dom typ viska med varandra och sen så skrek Simone, jag HEEJ och vinkade och dom ba vinkande tbx hahahah den mest underbaraste kvällen på sommaren och sen funderar Simone, Nicole, Jag att kanske åka in till stadsfesten i kalmar imon :D

sen när vi typ åkte bil hem så sa simone ba: nu kommer vi aldrig få se dom där killarna :(
och ja ba: neeej :(

Puss och Kram Skumbanan / Amilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0